سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
عاشقانه تر از عشقم

  نویسنده: محسن  
 

 

کمی تا قسمتی ابریست چشمان تو انگاری

 

سوارانی که در راهند میگویند می باری

 

تو را چون لحظه های آفتابی دوستت می دارم

 

مبادا شعله هایم را به دست باد بسپاری

 

مبادا بعد از آن دیدارهای خیس و رویایی

 

مرا در حسرت چشمان ناز خویش بگذاری

 

زمستان بود و سرمایی تنم را سخت می لرزاند

 

و من در خواب دیدم در دلم خورشید می کاری

 

هوا سرد است و نعش صبح روی جاده می رقصد

 

عطش دارم بگو:

 

کی بر دلم یک ریز می باری....

 

 


 
   
پنج شنبه 88 آذر 5 ساعت 4:17 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  شرمسارم.................
وقتی تو امدی
شب یلدا
ساحل دل........................
عشق من............
زندگی........................
شکست
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل
پیوندهای روزانه

6277: کل بازدید

7 :بازدید امروز

7 :بازدید دیروز

 RSS 

 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
عاشقانه تر از عشقم
 
 
 
حضور و غیاب
 
اشتراک